Nervos ca n-a nimerit cele 6 numere norocoase, reclamantul a trimis in plic la OPC horoscopul care l-a indus in eroare. Si, pentru ca cheltuit niste bani cu biletele, vrea sa fie despagubit de cei de la ziar. Inspectorii au incercat sa ii explice ca astrele pot fi inselatoare si ca rubrica in sine este orientativa.
Nu-i insa singurul care are probleme serioase pe cap.
De exemplu cineva din Pitesti li s-a plans autoritatilor ca patinoarul din oras „este prea alunecos”. Desi asa pare, nu este ruda cu un altul care a cerut ajutor pentru ca in clipa in care a incheiat un contract cu o companie de telefonie mobila era beat si n-a inteles ce a semnat.
„Mai avem un caz: consumatorul a cumparat o papusa gonflabila si solicita sa i se schimbe papusa blonda cu una roscata pentru ca s-a plictisit. Un student a venit si a reclamat un prezervativ pentru ca, folosindu-l, prietena lui a ramas insarcinata si dorea sa fie despagubit cu cheltuiala pentru avort”
Pentru ca o solicitare sa fie cercetata, comisarii au nevoie de datele de identificare ale reclamantului, dar si ale societatii comerciale. Nu pot pleca pe teren fara documentele probatorii: bonul fiscal, factura sau contractul incheiat. Asa se face ca aproape jumatate din solicitari sunt neintemeiate.