Opinia Timisoarei

Viitorul sens giratoriu de la drumul de Arad si nodurile rutiere de pe traseu sunt locurile unde se concentreaza muncitorii pe santierul celei de-a treia descarcari de pe Autostrada Vestului spre Timisoara. In toamna trebuie sa fie gata. VIDEO

TIMIȘOARA. Ritm susținut pe șantierul drumului de 10 km care va face legătură cu Autostrada Vestului la Sanandrei.
Peisajul se schimbă de la săptămâna la săptămâna, iar în ultima perioadă muncitorii se concentrează la nodurile rutiere de pe traseu.

CITESTE SI: FOTO. Strapungere completa la Pasajul Solventul din Timisoara. Chesonul, impins pe ultimii 2 metri, va fi luni in pozitia finala

Unul dintre punctele unde se lucrează pe șantierul noului drum de legătură dinspre Timișoara spre autostrada #A1 este pe DN 69 (Timișoara – Arad), la nodul rutier de la km 0. În această zonă, se lucrează la configurarea viitorului sens giratoriu din nodul rutier.

🔜 Un alt nod rutier va fi la km 5+300 al drumului de legătură, la intersecția cu drumul comunal 58, care face legătura DN 69 – Covaci – Cerneteaz – Giarmata. Al treilea nod rutier de pe drumul de legătură va fi la autostrada A1, între nodurile rutiere Giarmata și Orțișoara.
👷‍♂️ Echipele antreprenorului execută lucrări în toate punctele menționate„, transmit reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.

Ultimele imagini de pe șantier au fost surprinse de la înălțime de cititorul opiniatimisoarei.ro care monitorizează obiectivele de infrastructură din Timișoara și din județ.

Șoseaua de 10 kilometri lungime va avea 2 poduri noi, 6 pasaje și 3 noduri rutiere.

Preluată la 25% realizare, în octombrie anul trecut, lucrarea se apropie de 45% în acest moment.

Vă reamintim, ARL Cluj (Strabag) a castigat licitatia organizata de CNAIR, dupa ce ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a reziliat contractul cu italienii de la Todini, care nu si-au facut treaba.

Traseul drumului începe cu 300 m înaintea intersecției existente, dintre drumurile DJ 692 și E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier și se dezvoltă pe direcția Nord-Est, spre Autostrada A1.

Clasa tehnică a drumului de legătură este II, iar viteză prevăzută în proiect pentru acest drum este de 100 km/h.

Drumul, cu câte 2 benzi pe sens, care va porni de la intersecția cu șoseaua de Sanandrei, va fi, practic, a treia descărcare de pe autostrada către Timișoara, după Remetea și Giarmata. Vor tranzita noua legătură între 25.000 și 29.000 de mașini, conform estimărilor din proiect.

Exit mobile version