Opinia Timisoarei

Vom merge cu tramvaiele Bozankaya de la AEM pana la Ciocanu’, pe traseul liniei 4, la Timisoara, cel tarziu in toamna. Ce mai este de facut pe bulevardul Stan Vidrighin. Foto

TIMISOARA. Sunt sanse ca santierul de pe Calea Stan Vidrighin (fosta Calea Buziasului) sa se inchida ceva mai repede de 30 septembrie, termenul de finalizare fixat cu antreprenorul, sustin reprezentantii Primariei Timisoara.

CITESTE SI: Tramvaiul 5 ar trebui sa intoarca in noua bucla de la capatul bulevardului Calea Bogdanestilor din Timisoara in cel mult doua saptamani. Cat mai e de lucru? Video 

Au mai ramas de realizat reteaua de telecomunicatii, iluminatul public, sistemul de irigatii, trotuarele, accesele auto si pistele de biciclete, suprastructura drumului, inclusiv drumurile laterale si plantarea a 992 de arbori.

Totodata, sunt programate lucrari legate de automatizarea si energoalimentarea liniilor de tramvai, iar la final va fi turnat ultimul strat de la un capat la altul al bulevardului si va fi realizata semnalizarea rutiera.

Odata incheiate lucrarile, pe toata linia 4, de pe Cetatii, la Ciocanu’, si pana la AEM, pe Vidrighin, si retur, vor circula noile tramvaie Bozankaya.

Incepute in aprilie 2022, lucrarile executate de firma PORR CONSTRUCT trebuie sa fie gata in 30 septembrie si costa 101.227.978,21 lei, adica peste 20 de milioane euro, dintre care 13 milioane bani europeni prin Programul Regional Vest 2021-2027.

CITESTE SI: Incet si incetisor, cea mai scumpa ‘groapa’ din tara s-ar putea transforma in Pasajul Solventul din Timisoara undeva in 2025. La peste 2 ani de la deschiderea santierului, lucrarile n-au ajuns inca nici la jumatate. Video 

Exit mobile version