TIMISOARA. In septembrie anul trecut, administratia Fritz incheia un contract de peste 100.000 de euro pentru scrierea si tiparirea pe hartie a Monitorului Primariei Timisoara. Pe langa acesti bani, alti 50.000 de euro merg la o firma care sa imparta vreme de un an ziarul in cutiile postale ale timisorenilor, operatiune care a inceput inca din octombrie.
Pe langa ziar, Primaria foloseste pentru comunicarea cu cetatenii Departamentul de specialitate din cadrul institutiei, care transmite comunicate de presa, respectiv site-ul municipalitatii, dar si mai multe pagini de pe retelele de socializare.
In prag de alegeri locale, administratia Fritz a ajuns brusc la concluzia ca toate acestea nu sunt suficiente, asa ca a cumparat noi servicii de comunicare prin care sa-i informeze mai bine pe timisoreni.
Zis si facut. A incredintat luni direct un contract de 182.100 lei fara TVA, adica peste 43.000 de euro cu TVA firmei ADG CRIS ADVERTISING pentru ca aceasta sa tipareasca materiale informative (afise, autocolante, flyere de diferite dimensiuni alte materiale ce pot fi puse pe suporturi de exterior).
„Una dintre obligatiile fundamentale ale administratiei publice locale este de a asigura informarea corecta, obiectiva si prompta a cetatenilor, utilizand toate canalele de comunicare disponibile, pentru a extinde si consolida dialogul cu comunitatea pe care o reprezinta. Pe langa comunicatele de presa si postarile pe conturile de social media ale primariei, consideram necesar sa ducem informatiile in cartiere, direct la potentialii beneficiari, prin intermediul unor materiale tiparite, care vor fi distribuite de managerii de cartier„, se arata in motivarea achizitionarii de noi servicii de tiparire de materiale informative pentru Primaria Timisoara, cu doar doua luni inainte de alegerile locale programate in 9 iunie.